lördag 2 juni 2012

Lördag

Denna dag började jag med en morgonpromenad. Och till min stora glädje så sken solen:)
Alltid skönt att starta dagen med en pw och sen komma hem och äta en stor brakfrukost:)


På förmiddan har jag träffat E och testat lite uppsättningar och pratat lite om hur det ska se ut och så. Satte även upp håret för att på ett ungefär se hur det kommer bli den dagen. Men man vill ju inte göra för noga, ifall det skulle bli bättre nu än på själva bröllopsdagen ha ha;)
Men nu har E lite koll på hur det kommer bli och när hon gick så satte jag mej i soffan och gick igenom allt i skallen om och om igen och nu vet jag exakt hur det kommer bli, hur jag ska gå till väga och hon kommer bli en otroligt vacker brud:)


Senare idag ska vi hem till mamma och Niclas, vi ska bli bjudna på mat och vin så det blir även övernattning där, myyys:)
En rätt bra lördag skulle ja vilja säga:)

Vad hittar ni på?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: