tisdag 26 juni 2012

Skogen, största lekplatsen

Efter frukost idag tog vi på oss och mötte upp min farmor och farfar och gick till skogen och lekte av oss. Rastlösa som vi var efter tre dagars sjukdom:)
Finns det nån bättre lekplats?
Milo har kikat och grejat med det mesta:)


Min fasters hund Ässie fick också följa med till Milos stora lycka:)
Sprang Milo, ja då sprang Ässie:)


En mysig dag i skogen var precis vad vi behövde, fler såna här dagar tack:)


Och dagen avslutade jag med Karin på Café Gusto där vi åt gott och drack rose och kall öl.
Ett mysigt avslut på den här dagen:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är lite nyfiken på hur du äter nu för tiden och vad du tränar;)

Anonym sa...

Skogen... Rogivande! Jag saknar er./M.

Lisandra sa...

Svar till anonym: just nu äter jag ganska så normalt, försöker äta bra i veckorna. Unnar mej på helgerna och ibland oftare än så. Inte bra inte bra. Men ja har sagt att ja ska släppa på det lite nu under sommaren, man måste ju även få njuta:)
Men efter sommaren ska ja köra hårt igen och ta tag i mina sista 3kg:)
Tränar försöker ja göra varje dag, just nu blir det mkt löpning och pw, har svårt att stänga in mej på ett gym på sommaren.
Hoppas du är nöjd med svaret:)