söndag 22 juli 2012

Den vackraste dagen

Gårdagen gick i kärlekens tecken och äntligen va dagen här då Emelie skulle få sin man:)

Dagen började på salongen, där jag fått den stora äran att göra uppsättningarna på både Emelie och Sandra.
Det skålades i skumpa och morgonen bestod av många skratt och även lite glädjetårar redan då:)
Det var två mycket nöjda tjejer jag skickade iväg och jag kunde andas ut o känna mej nöjd och bara vara så glad att jag fick dela denna stund med dom:) TACK!!:)


Jag fortsatte att jobba vidare, sen var det bara hem och svira om till fin klänningen och bege mej hem till Karins föräldrar, en minut bort;)
Där va hela tjejgänget med respektive och alla var så vackra, det var som taget ur en film:)
Det bjöds på bubbel och snittar och det fotograferades hej vilt:)


Vidare till kyrkan, riktigt pirrigt. Bröllopsmusiken började och in kom världens vackraste par:)
Vilken vigsel, så vacker:)
Det går inte beskriva i ord!




Jag önskar er all lycka i världen!
Kärlek till er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: