måndag 9 juli 2012

Söderköping

Idag styrde vi kosan mot mysiga Söderköping för ett besök på smultronstället:)
Gillar ni glass och aldrig varit där, ÅK säger jag bara:)
Det är verkligen glass i STORA lass och det smakar hur bra som helst och staden är supermysig:)


När vi var proppmätta på glass så åkte vi tuff tuff tåg genom stan.


När vi kom hem så tog jag och Jennifer en promenad och när vi kom tillbaka blev det grill och kortkväll:) trevligt som attans:)
Snart dags för sängen ska nämligen möta Hanna för en pw kl 7,00. Ja måste va galen;)



God natt mina sköna, vi ses imorrn:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi var på smultronstället för några veckor sen. Det var första gången jag och sonen var där (maken och sonens kompis hade varit där tidigare). Det började med en timmes kö för att komma in. Sen möttes vi at riktigt trevlig och positiv personal. Sen fick vi in jätteglassar men som tyvärr innehöll samma typ av glass som man kan få vart som helst. Tror att glassleverantören är typ Triumf eller nått. Sen är ju glassarna pimpade med diverse utsmyckningar som höjer upplevelsen något men jag hade ändå nånstans trott att det skulle vara hemmagjord glass, typ Bosses, så det var en besvikelse. Efter att vi ätit glassarna så kom notan: 550 kr för 4 glassar, 2 kaffe och 1 coca-cola.
Det är kul att ha varit där men jag känner ingen lust alls att åka dit igen. Vad gäller Söderköping som stad så tycker jag att den var helt fantastiskt vacker så jag skulle lätt kunna åka dit igen, men då hoppar jag nog över Smultronstället.