onsdag 25 juli 2012

Strålande sol och varma dagar!

ÄNTLIGEN visar juli sin bästa sida:)
Så här ska ju sommaren vara!
Igår kväll kunde vi sitta på altan länge och njuta av ost och kex, helt underbart.
Idag ställde ja klockan på 6,45 då tog jag en timmes pw med min mamma som precis gick av jobbet efter ett nattpass. Hon somnade nog gott sen:)
Det blev frukost med familjen ute i solen och sen har vi bara njutit av solen och värmen.
Men nu har jag svirat om, dags för 5 timmars jobb, hade hellre följt med Johan och Milo och badat;)
Men jag ska inte deppa, imorrn är jag ledig och då ska det vara kanon väder, så imorrn får jag steka fläsk och bada lite:)


Hoppas ni njuter lite extra av denna härliga dag, med tanke på hur sommaren varit så vet man aldrig hur länge det håller i sej;)
Nä fy va negativ ja lät ha ha, hoppas ju såklart att sommaren är här för att stanna:)

Kram på er:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

caroline sa...

så fin du är! Bra förresten att du också köper ung cander prylar.. vi måste alla göra vår lilla del =)
kram