söndag 15 juli 2012

Varför finns moln?

Då va dagen kommen, min sista semesterdag!
Har faktiskt ingen ångest över att gå till jobbet imorrn. Vi har gjort så mycket kul på semestern att ja känner mej nöjd:)
En sak ja inte är fullt så nöjd med är vädret!!
Dom här dagarna på bilden nedan är lätt räknade. Tror det är 4 dagar då det varit kanon väder. Inte mycket på 3 veckor!!


Hade hoppats på sista rycket i solsängen idag, men njae!
Ja springer in och ut som en galning, för när solen går i moln, ja då blir det isande kallt!
Alla dessa moln, va trött ja varit på dom denna sommar, va tusan ska dom va bra för?

För det första hindrar dom mej att bli så där brun som man vill bli

För det andra blir det kallt satan

För det tredje så blir det mörkt

Och för det sista, regn regn regn jag är så nedrans trött på regn!!

Men nu är semestern över för min del och jag behöver inte bry mej så mycket mer om vädret. Men jag hoppas ni som har semestern kvar får fint väder, klart jag inte missunnar er det;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: