torsdag 30 augusti 2012

Skärpning

Jisses jag har verkligen blivit kass på att uppdatera här!
Hm va ska ja skylla på den här gången?;)
Det är nog lusten som försvunnit, lusten att ha nåt att leverera varje dag!
Att hela tiden komma på saker att skriva om.
Men att skriva när jag vill, när jag har tid, det är en annan sak!
Då blir det kul:)
Och en himla massa har hänt sen sist och jag lovar er ett inlägg om Stockholm,Globen och Oriflame. I helgen kommer det:)

Mat och träning är på sin plats igen, vaknade med halsont, men sånt är jag bra på att ignorera så ja kör på:)
Nu jävlar ska ja bli så där duktig igen, jag mår ju så bra av det:)


Milo har skaffat sej en blåtira på dagis, han kanske vill se tuff ut. Vad vet ja;)


Vi myser ju också såklart, lika mycket trots som det finns i våran lilla kille...


Lika mycket kärlek finns det:)





Biomys med syster, vi åt gott och dregla sen åt Joel Kinnaman, oh lord han är ju så het. Och ja, filmen den va faktiskt bra den också;)








En fest har vi hunnit med, jobbfest med Johans jobb rättare sagt. Galet kul och trevligt, träffade många gamla vänner att babbla ikapp med:)


Ja så ser det ut;)
Jag skulle ju som sagt bli bättre på det här... Det kommer!!

Men nu ska ja krypa ner i min säng och läsa Elsas Hemlighet.
Ni måste bara läsa Sofi Fahrmans trilogi, så rolig, lättlästa och bra:)
Mitt tips från mej till dej:)

God natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: