torsdag 23 augusti 2012

Storstad vs småstad

Det är himla kul att ta med mannen min till en storstad ska jag säga er ha ha;)
Han har liksom bara bott i Mjölby och att höra han hela tiden säga: såg du vad han hade på sej, såg du frillan på hon eller kolla vilken konstig människa....
Och jag bara, va nä vadå jag såg inte?
Men kolla där, jag kollar och rycker med axlarna.
Men står man inne på en industri hela dagarna och bara ser folk i arbetskläder så är man väl inte van vid annat;)
Jag är van att träffa olika slags människor, dels pga av mitt yrke men också för att ja flyttat runt en del bla Göteborg!

En annan sak Johan reagera på att det var många som grävde efter pantburkar, ha ha då bara skratta jag och sa jisses älskling du behöver åka mer till storstaden;) i Linköping där jag jobbar ser man nästan dagligen folk som letar pantburkar!

Helt enkelt så behöver mannen min komma ut mer så han förstår att det finns mängder av olika typer av folk;)

Och han undra om det stod bonde i panna på honom ha ha det behövs inte;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: