söndag 19 augusti 2012

Veckan som gått

Så var det söndag igen!
Den här veckan har jag jobbat 6 dagar, inte vad jag är van vid. Men det har gått bra!
I onsdags stanna jag och några kollegor kvar på jobbet, så nu är både hår och naglar fixat inför det som komma skall i veckan:)
Berättar mer om det när det närmar sej;)





Helgen har gått i en rasande fart, vi har hunnit hälsa på hästarna. Äta glass och leka på gården på dagis.


Vi har haft en trevlig kväll med Jennifer och David.
Jag har fått fina rosor av min käraste:)
Och jag har hunnit med att måla garage porten, berättar mer om våran renovering i ett annat inlägg:)


Som sagt helgen bara rusar iväg, imorrn är det måndag igen och det är dags att ställa klockan och snart krypa till sängs:)

Den här veckan kan ja nästan lova att det kommer komma lite fler inlägg från mej, vet att ja varit lite dålig senaste veckorna;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: