måndag 3 september 2012

Inget ska stoppa mej

Känner att jag är igång igen, förra veckan åt jag bra. Blev dock inte lika mkt träning som jag hoppats.
Men ibland kommer annat emellan.

Men den här veckan kommer bli en bra vecka.
Har redan lagt upp ett schema på hur jag ska träna denna vecka!

Mån: 60 min pw
Tis: Löpning, så långt jag orkar;)
Ons: Löpning
Tors: 60 min pw och 60 min aerobic
Fre: Kort löprunda alt vila
Lördag: 60 min pw och styrketräning
Söndag: Löpning och 45 step
En bra träningsvecka skulle ja vilja säga:)

Och veckan har redan börjat och idag blidde det en pw med vännen Hanna:)


Och efter det en smaskig fruktsallad med en klick vanilj kesella till:)



Det bästa med träningsveckan är helt klart aerobicen:))
Dom tog bort det passet för ca ett år sen, men äntligen är det tillbaka och på min lediga dag dessutom:)
Kan knappast bli bättre:)

Vad gillar ni för typ av träning?
Har ni nån favorit träningsform?

Vad gäller mej så vill ja flåsa;)
Så löpning, step och aerobic faller mej i smaken:) svetten ska rinna och ja vill känna mej helt utpumpad efteråt, då känner ja mej glad och nöjd :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Anonym sa...

All träning där svetten sprutar och det känns som om jag ska spy... det är den slags träningen jag gillar :)
Har du provat Crossfit?

Lisandra sa...

Svar till Anonym: nej crossfit har jag inte testar, sambon kör det flera gånger i veckan och tycker det är skitkul!
Borde väl kanske testa det nån gång!
Det tråkiga är att det finns ett gym som bara kör crossfit och där vill ja inte skaffa kort. Jag vill ha annan träning oxå. Men testa nån gång borde man kanske göra:)