onsdag 26 september 2012

Lite nytt

Som ni kanske ser så håller bloggens utseende på att ändras. Och som ni ser är det inte riktigt klart än. Men blir det snart förhoppningsvis:)
Och det va visst ett tag sen igen, men med ett nytt utseende och namn på bloggen så kanske det blir lite roligare igen!
Den senaste tiden har jag grubblat och funderat en del och till slut så bestämde jag mej!
Och det känns SÅ bra!
För att jag ska fungera som människa så behöver jag uppenbarligen nånting att fokusera på. Vikten var det förra hösten och nu detta!
Vad detta är vet ja inte om jag ska berätta riktigt än eller om jag ska hålla lite på det;)
Ännu ett nytt kapitel i mitt liv:)
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

jossanglifberg sa...

Va fin den blev. O kul me nya projekt. Ses vi imorn på aerobicsen? :) Kram

Melissas Prinsar sa...

va fin den nya header är =)
hade du tid/lust/ork att skriva ett gästinlägg btw?
Kramis

Fia sa...

Spännande! Har mina aningar om vad som kan vara på G ;)