onsdag 5 september 2012

Min bubbla

Det går bra nu, jag är tillbaka och det banne mej starkare än någonsin.
Får jag bara gå in i min såkallade träningsbubbla så finns det inget som kan stoppa mej;)

Imorse var Anna snäll och kom hem och tog Milo en halvtimme så ja kunde ge mej ut och springa:) så skönt för då slipper jag ikväll!
Så TACK snälla Anna:)


Jag känner mej stark och jag känner mej redo att pressa mej själv hårdare än någonsin för att uppnå resultat!
Nu jävla kör vi Lisandra!!
Är ni med mej??


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

caroline sa...

heja heja dig. så fin du är och så jäkla redig!

MarielleGrääs sa...

tack :) haha eller hur.
min syster Michaela va med om
just det. jädrar vad folk la sig i
då hon gick ner mycket i vikt.
du är en av mina inspirationer, så tack själv!
kram på dig.