onsdag 27 februari 2013

Klart...

Huset står tomt, sen i söndags!
Idag kommer en städfirma och städar, efter det ska nycklarna lämnas över till dom nya ägarna.



Har väntat länge på den här dagen, men ska väl erkänna att det känns lite vemodigt idag!
Sista tiden har ja känt mej lite som en främling i mitt eget hus, och bara längtat till att det ska bli utflyttat och klart så vi alla får börja på ny kula.
Men idag är det lite av en klump i magen, det är ju mitt hus. Där jag har bott, där Milo växt upp. Där han tog sina första steg, där han sprungit ute på trädgården och lekt. Det ända stället han bott på, så många minnen!
Konstig känsla det där, det är bara ett hus, och det har aldrig varit mitt drömhus, ett hus ja trivts jätte bra i men inte mitt drömhus. Så därför har det här aldrig varit ett svårt val, att sälja det!
Är väl bara idag det känns lite konstigt, det blir verkligt och det liksom kommer över en på nåt sett!

Men ja blickar framåt, detta kommer bli bra, ja bara vet det!
Det måste bli bra och jag vet att både jag och J kommer se till att det blir det trots att det är på olika håll! Allt för våran lilla Milo:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

gussan sa...

det kommer bli jättebra! puss =)