onsdag 23 januari 2008

Inte en aning...

Om vad ja ska skriva i dagens blogg?
Men nåt kanske ja får ner:)
Pratade nyss med min älskade faster:)
Och hon hade precis tänkt att gå in för att kolla om ja skrivit nån ny blogg...
Hon ville skratta lite sa hon haha...
Ja förstår inte ja skriver väl aldrig några knäppa saker (förra bloggen) haha
Pratade de lite me henne o kom på hur mkt ja saknar henne o alla där hemma...
Men inte tillräckligt för att flytta hem igen (inte illa menat, ni förstår va ja menar)
Låter kanske jäkligt puckat men ja saknar fan skånska ibland asså (ett fik i mjölby som egentligen inte e nåt att hänga i julgran)
Men de va ända sjukt nog en del av mitt liv...
Jag min faster o alla pizzabagare haha, kul hade vi:)

Saknar alla tokiga fester me de underbart roliga folket i mjölby:)
 De va tider de, saknar dom men e ändå glad att ja inte sitter i en o samma lägenhet o festar längre...
Jag har kommit nån vart o o testat nåt nytt som ja trivs otroligt bra med:)
Jag har funnit mitt hem o min plats på jorden:)

Har haft en saknar Ida dag idag oxå:)
Min syster yster som man jämt gjorde tokigheter med:)
Västbanken vaaa haha

Saknar faktiskt mamma,pappa,Niclas,Sannie o Linus fruktansvärt mkt...
Min underbara familj...

Men snart ska ja åka hem för en korvisit, de e släktträff på G...
Haha de kan nog bli skoj, träffa hela tokiga släkten...
Vet inte ens vilka hälften av dom är:s

Som sagt ja hade inte så mkt att skriva om idag, men några rader fick ja allt ner...
Kanske kommer mer sen, elle imorrn, sånt som märks:)

*love*

1 kommentar:

Vildängel sa...

Ida saknar dig också.. O duu västbanken finns alltid i våra hjärtan.. Lyssna på vår sång i morse när ja inte kunde sova.. *love*