torsdag 24 januari 2008

Mitt lilla humör...

Är inte alls som de ska...
Är på ganska dåligt humör idag...
Orkar inte va den glada o spralliga tjejen, är trött på henne idag..
Men ja vet inte varför...
Men men man kan ju inte va fit for fight alla dagar...
Men de va grymt längesen ja va sån här...
Orkar inte prata me nån...

Helgen är helt förvirrande o ja vet inte alls va som kommer hända, o när ja inte vet nåt om nåt så får ja panik..
Men de ordnar sej alltid:)

Skulle vilja ha nån att krypa under täcket me nu o bara slå på en film o bara mysa..
De skulle va helt underbart...
Saknar allt sånt.

O så vill ja ha sommar NU!!!!
Fan va trött ja är på de här jävla vädret de bara regnar o regnar...
De enda som håller mej uppe just nu e att ja varje dag ser fram emot att gå till gymet, o bara strunta i allt o alla o bara ha en stund för mej själv, där ja verkligen inte behöver tänka på nåt..
Varken jobb elle knäppa killar..
Ja okej då ja flörtar ju lite hehe..
Han va där idag igen hihi, men han va lat elle nåt för han gick efter bara 40 min....
Fan ja tränar längre än va värsta muskelknuttarna gör haha fan va grym ja e haha...

Imorrn ska ja gå ca 1 tim 0 40 min på bandet ska bli så skönt...
De tråkigaste är väl att man går o går men man kommer ju ingenstans...
Men de e så grymt skönt efteråt:)

På lördag blir de nog utgång o fan va ja ska släppa loss, har ju inte varit ute på säkert 2-3 veckor, så de blir att skaka rumpa på tranquilo, vilket ska bli grymt skoj:)

Jag hoppas på en bra helg, trots att den är lite förvirrad i min hjärna just nu:)

*love*

Inga kommentarer: