torsdag 24 januari 2008

Pustar ut...

Helgen har ordnat sej:)Fasen va gött
Tack Helina, du är bäst:)

Åh en sten lätta från mitt lilla hjärta, hatar ju när ja inte vet hur allt blir...
Men nu e ju de fixat, så nu jäklar längtar ja tills lördag..
Ska bli så skojigt, Alexis ska ju förhoppningsvis med ut oxå o han kan ju sätta fart på en hel folksamling:)
Kul kul:)

Imorrn är de jobb som gäller igen o fasen va de kommer va mkt att göra, när de e löning o allt..
Men de e ju bara skoj..
Men de ja längtar till allra mest till är träningen imorrn, så skojigt så:)
Men sen får ja vänta ända till måndag.. tiderna passar inte ihop med mitt jobb på helgerna:(
Bläää...

På lördag så gifter sej min morbror:) Åh va romantiskt, hoppas de blir min tur en vacker dag:)
Tror ja vill gifta mej iallafall, elle kanske inte, men ja vill äga en bröllopsklänning hehe...
Kan ju köpa en ändå haha..

Nu är ja på bra humör igen o spralliga jobbiga jag är tillbaka igen hehe;)

Men förbaskat trött är ja så ja ska nog krypa ner under täcket o mysa lite;)

*love*

Inga kommentarer: