måndag 28 januari 2008

Många timmar på sjukhuset...

Blodet bara sprutade o ja skrek rätt ut, vart så rädd, va hände, allt gick så fort...
Tog världens tid innan ja fatta..?
Leo blev hundbiten i båda sina händer, alla fick panik när blodet bara forsa, så vi kasta på oss kläderna o åkte till sahlgrenska..
Där fick vi vänta i många timmar innan de hände nåt, tror vi va där från kl 22.00-03.00
Men som tur va så vart allt till slut bra o vi kunde åka hem...

Har varit orolig över Leo hela natten, o har pratat me han idag o han hade fortfarande ont o han hade behövt åka till vårdcentralen för att byta bandage för att de blödit igenom...
Men nu mådde han bättre puh:) skönt att höra...

Har varit en fantastisk dag idag, tänker dock inte avslöja varför förns om några dagar;)
Mitt leende har aldrig varit större än va de va hela eftermiddan på jobbet...
Så jävla gött säger ja bara, tack för att mitt 2008 har vänt:)
Ida de kanske kommer bli bra nu:)
Och du kommer att bli frisk, de lovar ja:)
Allt kommer bli så bra..
Längtar tills vi ses gums...

Du är min andra halva, va skulle ja göra utan dej..
Det är du som får mej att bli någorlunda klok ibland hehe...
När ja inte finner några ord så vet alltid du va som ska/borde sägas...
Ja skulle kunna börja en mening o sen vet du exakt hur ja skulle avslutat den:)
Du kommer föralltid va min bästa vän, även om vi skulle ha lite smågnabb ibland:)
Älskar dej gums...

Faster... tack kan bara säga tack, du är så underbar, även om vi inte pratar så ofta så känner ja alltid din närhet...
Du lyssnar alltid, du finns alltid där o de finns ingen som är mer glad för de än mej:)

Kan inte rabbla upp alla här men idag är en sån dag då ja bara vill säga ja älskar er mina vänner o bekanta o alla ni andra...
Och min underbara familj:)

Saknar er...

*love*

3 kommentarer:

Vildängel sa...

Tack gumman!! Släpade min sjuka kropp upp ur soffan för du bad mig o de e ja glad för nu... Tack för alla fina ord!! *love U*

Sandra sa...

Vet inte om jag är inräknad ;) men jag älskar dig med och blir så glad när du skriver att saker börjar ordna upp sig...jag vet ju inte vad men det är säkert nått bra! Pööösss

K sa...

Jag älskar dig med vännen. Saknar dig skit mycket här hemma!