fredag 1 februari 2008

Så otroligt glad...

Igår va en av dom bästa dagarna på länge...
Jag fick lägenheten o ja tjöt av lycka..
Jag har en lägenhet, en egen lägenhet i Göteborg, fattar ni:)
Min dröm sen så många år tillbaka..
Känns förbannat gött!
Vill flytta in nu, så ja kan börja pyssla o greja o sen bara mysa ner i MIN soffa!
Fatta vilken känsla, de va länge sen...

Det var inte bara dagen som va lyckad igår utan även kvällen:)
Säger bara de, en toppen kväll...

Ser fram emot söndag:)

Hoppas den här månaden går fort aå ja kan få min lägenhet:)
o så hoppas ja att allt de andra oxå går lika bra:) hihi bara Ida som vet va ja pratar om.. o så ska de förbi ett tag till;)

Har haft ett väldigt stort smile på läpparna hela dan...
Jag lever i min drömvärld just nu:)

Och ja hoppas inte min bubbla spricker...

Allt kommer blir bra, de vet ja för ja känner de i hela kroppen...

*love*

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Åååå Ida vet en hemlis..

Sandra sa...

Hmmm...eee sååå nyfiken juh