söndag 2 mars 2008

The big day...

En natt kvar sen är ja i min nya lägenhet:)
En natt...
Fatta, som ja har längtat:)
Ska bli så underbart att får inreda o pyssla o greja imorrn...
Ska bara njuta när ja går runt o beundrar min fina lägenhet:)

Igår vart de utgång me G, va jätte kul, vi satt o prata om allt mellan himel o jord.
En mkt trevlig tjej de där...
Vi tog taxi ner till stan o så klampa vi in på Tranquilo, kom rätt tidigt så vi slapp köa, för R har ju slutat där så nu e de kö o att betala inträde som gäller när man ska dit:(
Men ja träffa på han ute i vimlet o de va bara att ja skulle höra av mej så fixa han mej på   gästlistan, vart ja än vill gå:)
Snäll kille de där...
Men ja vart förbannat trött runt ett, när vi bestämt att vi skulle vidare till Vasastan så ja besluta mej för att åka hem...
Va skönt idag kan ja lova, när ja skulle upp o jobba.
Slippa att va bakis o skönt att man fått sova rätt så många timmar...
J ringde inatt oxå när han slutat jobbet:)
Blir så glad, han gör mej så glad:)
Vi babbla hur länge som helst o om allt möjligt:)
Kan bara le:)

Idag vart de jobb först sen kom H o S o hämta mej sen drog vi till Ikea så ja kunde köpa min tv bänk:)
Tack för hjälpen tjejer:)

Nu har ja packat de sista, de känns gött...
Så nu ska ja bara slappa hela kvällen o självklart vänta på att J ringer:)

Bara några timmar kvar på de här dygnet:)

*love*

Min vän har en underbar familj, två små änglar som hon älskar mer än livet själv...
En pojkvän som älskar henne så himla mkt...
Riktiga vänner som finns där o då menar ja dom riktiga, inte dom som hugger henne i ryggen...
Jag älskar henne för att hon förgyllar mitt liv på så många sett...
Älskar henne för att hon står för vad hon tycker o tänker, älskar henne för att hon är min vän, syster o mitt stöd i livet...
Så sluta trampa på henne, låt henne få njuta av sin lycka...
Sluta förstöra...
Alla gör misstag även hon, men ge inte henne mer skit för de...
Ni är inte heller guds bästa barn... 

*love*

3 kommentarer:

Vildängel sa...

Jag älskar dig med!! Skönt att vi iaf e bra på o prata med varandra o reda ut saker o ting om de dyker upp grejer.. Tack för dom fina orden gumman!!

Sandra sa...

Lycka till med nya lyan imorgon nu då...kramers

elakaAlkot sa...

grymt kul för dej lissan kommer jag ner och tar lite alkohol med dej vet du..skönt för dej att slippa pissjenny och hennes patetiska humör