måndag 3 mars 2008

Då va de dags...


Det här blir min sista blogg på ett tag.. iallafall innan ja har hunnit skaffa dator o internet...
Suck va tråkigt, e ju beronde av de här bloggandet nu ju...
Men men Ida får uppdatera mej om va som händer o sker...

Sitter iallfall här o hallen är full me säckar me kläder o en massa annat...
Känns overkligt, har inte riktigt fattat än att ja ska flytta till nåt eget..
Snart ska ja bege mej ner till stan för att hämta mina nycklar:)
Sen blir de tillbaka hit o så kommer pappa o farfar hit o hämtar upp mej o alla mina grejer sen bär de iväg mot lägenheten:)
Kommer antagligen ha träningsvärk imorrn.. usch o stön..
Men de e de ju värt...

Har även fått reda på en del...
Tack för dom orden, synd bara att ja inte kan bry mej mindre...
Orkar inte ta åt mej av folks snack bakom ryggen o taskiga kammentarer...
Som sagt lägger ingen energi på de...
Och ja bryr mej faktiskt inte heller...
Vet vilka som är mina riktiga vänner...

Ännu en ny del av mitt liv börjar idag o ja ska inte låta nån förstöra de...
Ska bara koncentrera mej på dom äkta vännerna, dom som alltid backar upp oavsett vad...
Tack för att ni finns, ni vet vilka ni är:)

Och J tack för att du förgyllar mina dagar o att du får mej att le:) uschostön haha;)

Ses om några veckor gott folk....

*love*

1 kommentar:

Vildängel sa...

Grrr.. ja är besökare 666 på din sida.. Känner hur hornen växer ut.. *ler*