onsdag 14 maj 2008

Knasigt de kan bli...

Imorse ringde alarmet på mobilen klockan sex som dom flesta dagar i mitt liv.
Bara det att ja måste varit extremt trött imorse för tydligen så hade ja ring till mammas mobil o sen lagt på efter en signal o inte bara en gång utan två gånger.
Och mamma som satt på jobbet ringde ju genast upp o undrade va ja ville!
Vadå va ja vill, vad vill du?
Fattade verkligen inget o mamma bara skratta åt mej..
Och ja som låg här i sängen o undrade va tusan mamma ville klocka sex imorse, och hon satt på jobbet o undrade samma sak, vad ja ville!
Hehe fan va knas de kan bli när man är trött..
Men ändå tur att hon ringde för annars hade ja nog somnat om.. elle de hade ja antagligen redan gjort eftersom ja inte kommer ihåg att ja ringt henne...
Som sagt ibland kan de bli rätt knasigt:)

Idag har de varit en ganska seg dag på jobbet, va inget att göra på förmiddan, eftermiddan vart lite bättre som tur va.
Vart kvar en stund på jobbet med sista kunden, slingorna fastnade inte i hennes hår på nåt konstigt sett, den andra färgen vart fin men slingorna ville tydligen inte de ja ville så ja fick göra nya o dom vart fina:)
Men ja va riktigt trött o hungrig när ja kom hem!
Men de vart att dammsuga direkt när ja kom hem, sen vart de mat o sen självklat Grey´s:)
De e ju sååå bra:)

Nu ligger ja i sängen har blivit dålig igen, är helt tung i hela kroppen men de går nog snart över:)
Hoppas ja..
Jag har inte tid att va sjuk ju..

Imorrn ska ja träna igen, ska börja puscha mej själv stenhårt nu, mer än tidigare, om de gå men de hoppas ja:) Tänkte ja skulle sola lite imorrn oxå, börjar inte jobba förns klockan 11 imorrn så då ska ja väl hinna med både träning o lite solning:)

Just de glömde ju berätta att igår kväll när ja kom hem o skulle gå in i trappuppgången så satt där två killar o rökte på....!!
Helt öppet..
Nu förstår ju ja varför de luktar lite knas i trapphuset ibland hehe..
Med tanke på var man bor så är ja inte förvånad över att dom gör de så öppet..
Så länge de inte berör mej så bryr ja mej inte...

Prata med Johan nyss..
Asså fan va ja saknar honom, önskar han va här nu...
Nio nätter kvar...
Nio nätter av orolig sömn med andra ord, känner mej mycket tryggare i hans närhet o i hans famn..
Kom hem till mej baby...
Saknar dej älskling...

*love*

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Min lilla knasboll..

Unknown sa...

Ha ha ha, fan vad jag gillar dina bloggar....
1. du är så äckligt kär så det är jobbigt att läsa när man sitter här helt ensam, men det är ju så gulligt.

2. Festa inte i Mjölby utan du ska festa med mig med gumman, förstår att du inte orkar men ändå.

3. sen gillar jag inte att du skriver att du känner dig ensam i underbara GBG, för jag finns faktiskt här och jag vill ju leka med dig :(...

4. Du får inte träna när du är sjuk det är jätte farligt du måste ta hand om dig gumman. Sen kan ju vi leka för jag är ju hemma och klättrar på väggarna, eller nja kanske inte riktigt, sitter i min pulla vääääääldigt mkt. blev erbjuden 10000 om jag ställer bilen hemma en månad, låter väldigt lockande men nääää det går icke...

Du är allt för söt du när du skriver dina bloggar. har fått mig en del roliga skratt.. :)

Kram