onsdag 20 augusti 2008

Ligger redan däckad i sängen...

Klockan är bara 21.00 men trött som jag är så har jag redan krypit ner under täcket..
Så gott så!
Tänkte ja skulle lägga mej o läsa min stieg larsson bok, den är ju sååå spännande:)

Idag är de varit den segaste dagen på länge på jobbet, vart är alla kunder, igår hade vi fullt o jobba häcken av oss o idag va där bara några enstaka kunder!
Knepigt de där, ja menar de e väl barnbidrag o sånt idag väl?

Smet en kvart tidigare på jobbet, ringde en kille tidigare idag som ville komma o kolla på lägenheten!
Så snabbt som attan åkte ja hem, lagade mat, en jätte god kyckling gryta me råris mumma, nyttigt och gott..
Precis när ja käkat klart så ringde e på dörren!
Jag visade lägenheten o sen åkte han!
Hoppas han får den för isåfall kunde han flytta in redan den 1/10 o de vore ju perfekt!
Då slipper ja ju betala 2 månadeshyror.

På fredag är det sista dagen på salong shape som ja tar emot kunder för på måndag nästa vecka så börjar vi röja undan allt i salongen!
Kanske ja glömt att berätta men Helina har sålt den, hon o hennes sambo ska flytta till Las palmas i spanien.. gött de låter!
Så som sagt på måndag börjar vi röja undan!

Nu lockar min bok som ligger här brevid, så nu är det dags att läsa o förhoppningsvis få reda på smaskigheter i boken, är så nyfiken över hur den kommer sluta hi hi!

*love*

Inga kommentarer: