torsdag 21 augusti 2008

Skvaller skvaller skvaller...

Oj vad det har skvallrats idag!
Efter jobbet hade jag o min vän Sandra bestämt oss för att ses o ta en fika!
I över två timmar satt vi o babbla o vi hade så mycket att prata om att vi till o med prata i mun på varandra haha:)
Har fått reda på en del roliga saker men även oxå av den andra sorten, alltså dock inte lika roliga!
Men men thats life o jag är inte den som håller tyst o en del av de ja fått reda på kommer att ifrågasettas, dock inte än, men kanske om ca 2 veckor.. så ni kära läsare får vänta på smaskigheterna:)
Men de har varit skönt att få prata av sej med en som förstår o som delar samma erfarenheter av "falska" människor o jag tror hon håller med mej:)
Så de blev en mycket trevlig o intressant kväll:)
Tack Sandra!
Vi får ta o göra "storstan" sen när du kommer hem o hälsar på:)

En arbetsdag kvar den här veckan SKÖNT!!!!
Imorrn kväll åker jag hem, ännu SKÖNARE!!!!

Imorrn är det även bara två veckor kvar till ja blir sambo med min Johan jhippiiiiiii:)

Nu lockar den där boken igen, så dags att läsa några rader:)

*love*

2 kommentarer:

Vildängel sa...

Hihi ja jösses vad de pirrar.. Känner mig som 14 igen.. O så nervööös jag e.. Tänk om de blir pannkaka av allt.. Han e ju sååå söt o gooo.. Vill ha..

K sa...

Längtar som bara den! Snrt ädu hemma på riktigt!