lördag 11 oktober 2008

Lugn lördagkväll..

Kom hem från jobbet för lite mer en än timma sen, helt slut är ja just för tillfället, va fullt upp på jobbet idag:)
Så ikväll ska vi bara slappa o de ska bli så skönt, då är ja riktigt utvilad tills nästa vecka, för då jäklar blir de till att jobba, sex dagar i rad..
Ska hoppa in o jobba istället för Helena på lördag, men de e gödiga extra pengar:)
Igår gjorde ja ju om den där "fula" som East fm skulle utse..
Vart lite besviken när ja såg att de va en kort klippt kille.. suck..
Men men ja satte igång att färga han, när han kom va han blond när han gick därifrån så hade ja färgat han mörkbrun med jättegråa toppar:)
Vart skitsnyggt:)

Hm vad har hänt mer då??

Som sagt ikväll blir de väldigt lugnt, de ända vi ska göra är att käka hos svärmor o svärfar sen blir de att åka hem o sätta på en film o bara flöta o slappa hi hi:)

Strax kommer älsklingen hem efter sitt fiske, så nu har ja inte tid att sitta här mer..

*love*

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tv-kändisen!! Haha...har missat dig så fort Tommy ropat och sagt att du är med men idag satt jag klistrad i varje reklampaus och fick äntligen se den där omtalade reklamen. Kul med någon man känner i tvrutan. Nu kan jag skryta för alla jag känner att jag känner en kändis =) Ha en trevlig helg gumman. Om jag inte blir nöjd med frissen på måndag får du rycka ut ;) pöss

Lisandra sa...

haha du är för go gumman:)
de är bara att du hör av dej om hon förstör frissan på dej hehe..
snart blir de båtresa oxå, jisses va skoj vi kommer få:)
puss