torsdag 9 oktober 2008

Snart dags för min skönhetsömn;)











Go kväll gott folk, blir en kort blogg, klockan är mkt o ja är riktigt trött idag..
Igår va de min lediga dag o ja hade verkligen fullt upp, men skoj va de:)
På förmiddan kom Sara o hennes goa ungar hit:)
Va verkligen hur trevligt som helst, va ju ett tag sen vi sågs så vi hade en himla massa att prata om!
Klockan tre hade ja tid för fotvård, ode är ju helt underbaaart skönt.. boka ny tid direkt, så om 2 månader är det dags igen:)
Efter de så kom Johans kompis o hans tjej hit o hon håller på o utbildar sej till massör så då fick man även ca 45 min rygg massage, hur jäkla gött som helst, hon kommer hit nästa vecka oxå:)
Sen kom Gussie hit, blivit lite av en tradition nu hehe, som ska hållas, är ju trevligt att ses några gånger i veckan o skvallra av sej lite hehe::)
På måndag kommer både Sara o Gussie hit, då ska vi käka o bara babbla en massa:) så skojsigt så:)

Nu ska ja krypa ner i sängen, brevid min man:)

*love*

2 kommentarer:

Unknown sa...

jättefin bild på mig. verkligen JÄTTEFIN! =P tack för den haha ;)

Lisandra sa...

haha du är lika snygg som alltid Gussan:)