söndag 8 november 2009

Gravid, inte HIV smittad

Precis jag är GRAVID o alltså inte HIV smittad, men de e vad en del verkar tro då man aldrig längre blir med bjuden på någonting knappt!!!
Jag kan gå på tjejmiddagar, ja kan förlja med på fest, ja kan, ja kan, ja kan.. Visst sen kanske ja tackar nej ibland,men då har nån iallafall frågat o ja vill att folk frågar, ja vill inte bli bortglöm för att ja gravid!!!


Som tex igår, va de nåt i parken o ja hade inte en aning om de, o så ringer de folk o frågar varför e du inte här för??
Min fråga är då, varför fråga DU inte om ja VILLE följa med???
Jag går ju inte dit själv...



Kändes skit tråkigt, ja vill ju att mina vänner som inte har barn ska välja umgås med mej fast ja snart ska ha barn..

Jag vill inte glömmas bort, visst ja dricker inte alkohol just nu men ja kan va rolig o ja kan ha roligt fortfarande..


xoxo

7 kommentarer:

Hella sa...

Det är inte så kul att bli bortglömd, Förstår inte det där varför det blir så..? är såå trött på´t folk bara TROR att man ska säga nej, och även om man gör det ibland vill man ju ändå bli frågad.! Men tyvärr så helt plöstligt så blir man inte frågad?Vaför? Fattar inte.. ! Kramar

Lisandra sa...

nä de känns faktiskt riktigt trist, men de e väl kanske nu som man märker vilka som e ens riktiga vänner o de e dom som finns där oavsett.:) kramar

Hella sa...

Det stämmer.. Och de som finns kvar utan krav och tjafs dom kommer du alltid ha! Oavsett om ni lever lika liv!
Hur mår du annars då? går allt bra? Kramar

Lisandra sa...

Jag mår jätte bra o allt går hur bra som helst, hur e de med er då? känns spännande att planera bröllop förstår ja? kram

Hella sa...

Vad skönt! Jo då här är det bara bra.. :) det är jätte spännande kul men samtidigt stressande och förvirrande :) Ha! det är mer och göra än man tror, men det blir nog bra tillslut.. :) Hoppas jag! kramar

Lisandra sa...

Det är klart att de blir:) du kommer få ett jättefint bröllop:) kram

Hella sa...

jo tack gode gud att det inte visas samtidigt som det.. ! då va igår bättre.. fast mtt i natten hade varit bäst.. :) elle på någon kanal man inte har.. ;) haha!!
kram