fredag 7 maj 2010

Begravning

Idag ska vi begrava min gammelmormor i Blåviks kyrka, tycker inte de e nåt kul med begravningar,fast de tycker väl ingen, men ändå vill man gå på dom, för att man vill ha ett avslut, ett farväl, så man förstår att de e sant!
Och så vet man att min lilla gammelmormor får träffa gammelmorfar igen:)

Och medans vi är i kyrkan, så ska far o son ha en dag för sej själva:)
Vilket jag tror är nyttigt för oss alla tre, för jag har inte varit utan Milo i mer än en timme förut o Johan har aldrig varit själv med Milo så många timmar, så de blir ju toppen bra:)
Och sen kommer dom ju till fikat efter begravningen som är hemma oss mamma o niclas, för ja kan ju inte va utan min lilla skrutt för länge o sen vill ju alla släktingar som inte träffat honom, vill ju såklart göra de:)

Igår somnade Milo redan klockan 8 vilket va jätteskönt, för då fick ja o Johan lite egentid o de behövde vi då de knappt finns tid för de längre:)

Har inte valt kläder inför idag än, usch de e svårt tycker ja.speciellt när man inte kan välja o vraka som man vill utan de ska ju vara svart eller mörkgrått typ, men nåt ska ja la hitta!
Om ja skulle ta en kopp kaffe till o sen ta tag i dagen, har lite tvätt att vika o sen ska sängen bäddas så fort sömntutan vaknat;)

xoxo

1 kommentar:

Sandra sa...

Kram på dig idag gumman. Begravningar är ju inte det roligaste att gå på precis, men det är ju som du skriver, man vill få ett avslut och ta farväl. Ska tänka på er.