onsdag 26 maj 2010

Magont

Blev visst inget inlägg igår, Milo va på jätte tråkigt humör o va pipplig o lessen hela dagen, gissar att han har ont i magen då han inte bajsat på 3 dagar, så vi hoppas på ett rejält lass idag haha:)
Tyvärr så har han fortfarande ont, känns ju så jobbigt när man inget kan göra, han tar i o tar i men de kommer inget.. min stackars lilla plutt:(

Igår fixade jag med dopet, bokade tid för de o va nere på stan o köpte inbjudningskort:)
Så nu ska han bli döpt min lille pöjk:)

Skrev ju härom dagen att ja skulle börja cykla på motionscykeln o de har ja gjort nu mån o tis o ska göra de nu alla dagar i veckan utan en, måste ju ha en vilodag:) trodde allvarligt talat att ja skulle dö i måndags, snacka om att ja är otränad, de e som ja säger Milo tog alla mina muskler när han föddes;)
Men igår gick de betydligt lättare så de e bara att köra på:)

Nu ringde mamma och hon e på ingång så dags att sätta på lite kaffe!!

xoxo

1 kommentar:

Angelica sa...

Hej Hej!
Har hittat hit genom Hellas blogg.... såg att du skulle ha dop för din son. Vad kul!

tänkte då passa på att göra lite reklam för mina cupcakes och tipsa om att jag tar beställningar! :)
Kolla gärna in min sida; www.angelicascupcakes.blogg.se

Eller på facebook: Angelicas Cupcakes

Ha en fortsatt härlig onsdag! Varma hälsningar Angelica