måndag 24 maj 2010

Sommar


Äntligen är det sommar, hoppas den är här för att stanna!
Har varit en helt underbar dag, då vi började dagen med en promenad, efter den gick vi ner till stan o köpte ett par badbyxor till Milo:)
Sen tog jag en stor filt o så låg ja o Milo ute på tomten o gotta oss, Milos moster gjorde oss även sällskap, så glad över att ha hus med trädgård, så skönt att bara kunna gå ut o sätta sej när man vill:)
Förstår inte hur mkt vädret kan påverka en egentligen, genast så känner man sej så mycket piggare o gladare:)
Underbara underbara sommar, me like:) och de bästa av allt är att jag är ledig heeeela sommaren:) att ja ska njuta:)
Iallafall ledig från jobbet, ska vara hemma o njuta av att få vara med min son:)

Nu ligger mitt lilla hjärta o sover i vagnen, så trött så trött blir han när de e så här varmt ute!
va förbi farmor förut idag oxå o tittade då på kort som hon framkallat och jisses va liten min lilla skrutt va (kort från bb) tiden går så fort o de mest skrämmande är att man glömmer så fort hur liten han har varit!
Och sen pang bom, som en bomb rätt i ansiktet så fick ja se ett kort på mej själv and me DON`T like.. fy säger ja bara, nä usch så där vill ja inte se ut.
Så nu jäklar måste jag göra nåt åt de!
Så förutom att gå ut o gå som ja redan gör varje dag:) minst en timme! så ska jag även börja cykla varje dag på våran motionscykel, för nu jäklar ska fläsket bort haha:)
Så ikväll när hollywood fruar är så ska ja cykla framför tv:)

Nu vakna Milo, så dags för mys:)

xoxo

2 kommentarer:

Hella sa...

Usch! cykla är inte kul, jag kan verkligen inte så ut med det, jag cyklar i två dagar sen är jag så trött på´t så usch!
Jag såg ett sånt Gahhh! kort på mej själv hos Emma härom kvällen och jag höll på att dö, av chock, jag trodde itne jag såg ut så.. Oh fy, Inte kul när man ser sej själv på det sättet. Men samtidigt kanske det är motivation? vet inte.. Men iallafall lycka till :)ch det kommer gå jätte bra. :) kram

Lisandra sa...

Bara man hittar motivationen så brukar de gå bra o de känns som ja har hittat den nu:) vi får peppa varandra:)
Ta med barnen in till mjölby nån dag så kan vi tex gå ut o gå ihop:)
kram