torsdag 1 juli 2010

4 månader

Här är första bilden på Milo som jag tog med mobilen när vi bodde på bb:) så himla liten...





Idag blir Milo 4 månader och som ja sagt förut, jisses va fort de går!
Dagen till ära har vi firat genom att gå ner på stan o handla lite kläder till min lilla skrutt:)
Min lilla bebis börjar bli en stor bebis nu o på måndag tänkte jag att vi skulle testa på lite smakportioner, tänkte börja med potatis, ska bli kul o se vad han tycker om de:)
När vi vakna idag så åt vi frukost o fixa till oss sen gick vi ner till stan för att lämna in lite dop presenter på guldsmadsbutiken som skulle graveras in o en del skulle bytas o så, sen vart de en tur på stan o alla våra butiker vi har här i Mjölby;)
Hittade iallafall lite kläder till min lilla älskling!
Ännu mer saker till Milo blir de väl nästa vecka för då ska vi till Ullared o där kan ja tänka mej att de finns en hel del leksaker mm!:)





Igår kväll åkte vi in till vadstena, där mötte vi upp Emma,Stefan o deras lilla Lowa, satt i parken o käkade.. mys:)
Sen vidare för att kika på lite bilar, men mest för att komma på folk, ja e ju som sagt inget för de där med raggarbilar o sånt.
Åker mest dit för stämningens skull:)
Nu ska ja busa med sonen min:)



xoxo

Inga kommentarer: