måndag 20 september 2010

Måndag

Då börjar måndagen gå mot sitt slut, Milo sover sen kl 19 o Johan somnade nog vi 21 tiden tror jag, han känner sej inte helt kry så han gick o la sej.
Bara jag som känner mej frisk här hemma, men Milo börjar nog piggna till nu, har har iallafall varit feberfri hela dagen, mest snorig men ja tror de börjar släppa nu för det rinner som tusan men det är ju bara bra då sitter det förhoppningsvis inte så långt in. Vi får se hur natten blir bara, än så länge så sover han som en prins:)

Fikan med Elin va kanon trevlig, vi satt i flera timmar o pratade om allt möjligt, Milo va på toppen humör när Elin va här så det va kul han flörta med henne o skrattade hela tiden, den lilla charmören:)

Ikväll blev det även träning som alla måndagar, dubbelpass dessutom, först bodypump o sen vattenträning, härligt:)
Föresten har ju glömt att skriva att ja har gått ner:))))
Mätte mej för ca 1 ½ månad sen o så mätte jag mej igår igen o jag har tappat 4 cm runt magen, 5 cm runt rumpan, 1 cm runt låren och 2 cm runt armarna:)
Detta gör mej bara ännu mer motiverad, så nu kör vi stenhårt, är ju så roligt när det ger resultat:)

Nu ska jag nog titta på tv en stund o varva ner efter träningen, sen ska jag nog krypa ner brevid min älskling i sängen o sova, o så hoppas jag att min lilla son får sova hela natten oxå o inte vakna o vara febrig!

God natt alla fina:)

Inga kommentarer: