onsdag 22 september 2010

Mysig fika o härlig träning

Idag har Elin&Wilmer och Ida&Juni varit här o myst o lekt med mej o Milo, vart en jätte mysigt dag:) åt god mat o fruktsallad o kaffe efter det, pratade om allt mellan himmel o jord både en massa gamla minnen o en hel del nytt, så att säga!
En kanon trevligt dag, nåt jag hoppas vi kan göra om igen:)
Söta Juni sitter under bordet o leker:)

Wilmer dansar för fullt till musiken på tv:) så söt:)


Fina mor o dotter:)



Min glada son:) underbara unge:)




Dom här dregglisarna damp ner i min brevlåda idag, jätte mysiga tycker jag, eller vad tycker ni?
Synd bara att mammas älskling är röd, blev lite tjejigt men men, fina tycker jag:)
Nu ikväll har ja varit o tränat aerobics/styrka i 75 min o så efter det vattenträning i 45 min:)
Aerobicsen va bland det roligast jag gjort, så himla kul, det kommer ja köra varje onsdag nu!
Är hur trött som helst nu, så ja ska strax dejta kudden, imorrn ska vi till Johanna o Molle på mamma/barn träff... mys:))!!





1 kommentar:

Ella sa...

Vilken mysig dag ni verkar haft :)