tisdag 21 september 2010

Tråk

Måste säga att ni har blivit fruktansvärt dåliga på att kommentera??:( snyft haha nävars men hallå allvarligt skärpning, ge mej lite mer kommentarer, om inte annat för att vara lite snälla så ja får ett leende när ja loggar in på bloggen, nu tycker ja inte det är skoj längre, kanske borde lägga ner, fast de vill ja ju inte egentligen.
Och ja skriver ju visserligen mest för min egen del, men blir ju roligar om man får en o annan kommentar:)
Fast när ja tänker efter så kanske ni tycker de ja skriver e skit booooring, isåfall skriv gärna vad ni vill att ja ska skriva om o vad ja inte ska skriva om!


De va bara de ja ville;)
God natt på er alla!

4 kommentarer:

Ella sa...

Haha rolig du är, men du har faktiskt helt rätt. Är mycket roligare när man fått nån kommentar.
Själv är jag dålig på det, lustigt när man vet hur kul det är att få.
Jag tycker du skriver bra, uppdaterar bra och det är alltid kul att läsa! Folk är nog bara lite fega med o skriva :)
Eller lata.
Men jag håller med dig, det är svårt att veta om det man skriver är uppskattat eller inte.

Ewa sa...

Oj då, verkar inte roligar att inte få kommentarer.

Hoppas allt e bra med dig annars.
Kram Ewa

Linda Olsson sa...

Kul att du är med i min tävling! Kika in i morgon och se om du är en av finalisterna! :)

/Linda

Mia 17år - Mamma till William och Marcus sa...

Sv. Ja de var verkligen mitt livs värsta dag! Hoppa de aldrig mer händer!

//kram, Mia