fredag 22 oktober 2010

Fredags mys

Milo o jag har i stort sett spenderat hela dagen hemma hos mamma, där även Milos gammelmormor/morfar har varit o fikat:)
Varit en lugn o skön dag där ute på landet, men nu är vi hemma igen o vi ska väl snart ta tag i det där med fredagsmyset:)
Frågan är bara va tusan man ska hitta på o äta ikväll, har liksom inte planerat eller tagit fram nåt?!
Återstår att se, nån som har nåt förslag o då menar ja inte förslag på skräpmat för de e ja inte sugen på!

Imorrn kommer mamma/Niclas och Linus hit o ska käka o det är inte jag som ska stå för matlagningen utan det ska min älskade syster göra:)

Nä nu ska ja mysa med min fina familj:)

Hoppas alla får en mysig kväll:)

1 kommentar:

Johanna - mamma till Leia sa...

sv: efter typ hundra år fick jag tummen ur och la in er på min lista över mammabloggar,hihi :)