lördag 30 oktober 2010

Lååååång dag....

God kväll mina vänner!

Kan det här möjligtvis varit världens längsta dag?
Jag tycker det känns som den aldrig tar slut...
Här hemma startade dagen halv åtta, idag fick Milo o jag mysa själva då pappa Johan är iväg tills imorgon o fiskar!
Sen har dagen bara gått så sakta och ända har både min farmor o faster varit här o fikat o så kom syrran förbi en sväng o även pappa kom på en kopp kaffe, så ja har ju ändå haft o göra hela dagen!
Annars tycker man ju att de går FÖR fort, så ja ska väl inte klaga;)

Kvällen tillbringade jag o Milo hemma hos fam Hammarlund, dit vi va bjudna på god mat o en massa annat smaskigt, en super trevlig kväll som ja hoppas vi snart gör om:)
Milo va nöjd då det va fullt med barn med ikväll o han höll sej vaken ändå tills vi kom hem vid 22 tiden, men då somnade han på 1 sekund:) men de e klart han inte ville sova när alla andra barn va vakna och han har varit hur glad som helst fast han gick på "övertid" :)
Bjuder på lite bilder från kvällen! Här sitter jag med en väldigt glad Vanessa:)
Milo och Ida, som har pussats o kramats en massa ikväll:)

Här har vi Milo o Tage, lilla Tage har kvällen till ära fått lånat Ida´s rosa pyjamas, så söt så:)


Milo och Tage igen:)



Här har vi två busfrön som hellre satt på bordet än i soffan:)
Nu är det dags för mej att sova, tråkigt att sova själv bara:(




Inga kommentarer: