måndag 1 november 2010

1 November

Ny månad idag och då även Milos 8 månaders dag!
Grattis till min älskade underbara unge:)
Stora killen verkligen nu, fast i mina ögon så kommer han ju alltid vara min lilla bebis;) eller iallafall ett bra tag till:)

En stor del av dagen har vi spenderat i församligshemmet där det va höströra idag, det va sång, bus o fika ännu mera bus o sen va det lite olycksfallinfo, vilket ja tyckte va kanon bra, mkt nytt man fick lära sej, sen va det dags för lunch!
Massor av barn va det, om ni frågar mej så va det nog lite för mkt folk med idag, blir så himla rörigt o ingen verkar ha koll på nåt!
Men huvudsaken är att barnen är nöjda o får leka av sej:)

På eftermiddan kom Milos mormor o moster hit, mamma kom hem från Teneriffa igår, hon hade ju såklart saknat Milo galet mycket:)
Så han har fått en massa pussar o kramar idag!

Tränat har ja hunnit med oxå, step/core och bodypump och ja jag är lika slut i kroppen som alltid o tur e väl det;)

Men nu får det bli ett baywatch avsnitt sen blir det att soooova, är göööra trött idag;)

God natt mina vänner:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gidnatt och puss lilla Milo på sin dag idag. Kram Karin