tisdag 23 november 2010

Instängda

Usch för den här dagen, Milo är inte alls på humör och jag förstår honom, han vill ju att det ska hända nåt o jag vet inte mer vad ja ska hitta på, vi har lekt,busat, slirat runt i gåstolen, hoppat i hoppgungan, men han är ändå inte nöjd, han vill väl ut helt enkelt o han är inte ensam för det vill jag med.

Men det är omöjligt, vagnen går inte att köra nu när det inte är plogat o det blåser ju storm ute så pulkan går ju inte heller, då skulle ju stackarn frysa ihjäl! skulle ha en pulka med tak haha, då skulle dom ju sitta lite mer skyddade:)

Fy för en jäkla tråkig dag, om det ändå kunde sluta blåsa!

Vad har ni roat er med idag?


****************************************
Update...
Gissa om ja blev glad när ja såg snöplogen köra förbi vårat hus:)
Nu tar ja o lägger sonen i vagnen o ger mej ut på en promenad, hoppas att de går att ta sej framåt:)

1 kommentar:

pindur sa...

försök inte ta dig förbi "min" lekpark, där skottar dom aldrig, höll på att bli galen när jag bodde där :) fredag säger du.. ska vara hos sjukgymnasten i linköping vid 11.20, tar max en halvtimme, men en halvsen lunch efter det kanske?