måndag 29 november 2010

Sångavslutning

Avslutning för babysången idag, så nu är det uppehåll ända tills v 3, va sjutton ska vi hitta på, på måndagarna nu då?;)
Efter sången vart det en sväng på stan o en lunch på Gusto med Emma,Ella,Jossan o alla barn o idag va även Karin med, stackarn som får stå ut med all barnprat;)
Va inte hemma förns efter 3 o då kom Milos moffa o busade med Milo en stund o nu är min kusin Yennifer här och det finns ingen som kan busa med Milo som hon. Han fullkomligt älskar att leka med henne, oj oj oj vad han skrattar och hur hon orkar det har ja inte en aning om:) Igår va vi på julskyltningen på stan, inget vidare väder va det med full snöstorm men mysigt va det ändå o julstämningen va på höög nivå, handla lite julklappar oxå, så nu har vi bara en kvar o det är till min syster:) men ja tror ja vet vad ja ska köpa;)
Som ni ser på bilden så slog jag även in alla klapparna igår, kändes lite tidigt då ja brukar göra det några dagar innan jul, men ändå skönt att ha det gjort.
Och om några veckor när granen står uppe så hamnar dom där under... mys:)

Här är våran prins ingen prins längre utan en lite prinsessa haha;)
Det är alltså min kusin som spökat ut min lille pöjk, men han slet av den sen så han insåg nog att han trivdes bättre som pojke;)
Nu är det dags för mej att sätta på mej träningskläderna, orkar inte träna idag egentligen, men det är skönt när man har gjort det:)

Inga kommentarer: