onsdag 17 november 2010

Vilken härlig dag..... tralala tralala

Hej alla fina!

Idag har det varit en sån där härlig dag, började med en promenad med Johanna o Molle hem till Jossan o Max där vi träffades alla mammor och barn, va en kanon trevlig dag som i vanlig ordning, tror inte vi kan ha tråkigt, tvärtom så blir det bara roligare o roligare för varje gång:)
Vart även en promenad hem idag, så idag har man varit rejält hurtig, har ju faktiskt varit o kört aerobics i 75 min också:)

När ja kom hem efter träningen så stod maten på bordet, de ni, va inte alls dumt.
Älsklingen hade varit duktig o lagat Flygande Jakob, mums va gott de va:)
Han kan ibland min älskade:)

Nu har vi båda hamnat i soffan, ja framför datorn o han tittar på bönderna, romantik på hööög nivå haha;)
Snart börjar Grey´s, tv höjdpunkten på hela veckan, håller ni inte med?

Imorrn ska vi till tandläkaren.... med Milo!
Vart lite paff när ja fick en lapp om att han skulle dit, men ja gissar att det bara är lite info lr nåt sånt, han har ju faktiskt 5 st tänder nu:)
Dom två i nederkäken har han ju haft länge, men nu bara på några dagar har det dykt upp tre st i överkäken, nu går det undan:) Min stora kille:)

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft:)?

3 kommentarer:

Ella sa...

Haha ja men det var ju kul ju! Nästan så vi "röt" i åt varann haha.
Ska försöka komma ihåg att göra min inpacking varje gång jag duschar, helst varje dag med!! Och ta den direkt efter schampot! :D
Nädå jag ska försöka prova.
Millie sitter här vaken bredvid mig, skitpigg! Hon somnade vid 20 och jag bara YES, det gör inget att hon sover länge på dan!!
Pfff, fick jag. Typ en halvtimme senare vaknade hon och vägrat somna om sen dess. Hmpf.
Duktig du varit med all motion idag!! Ses om en vecka :)
Kram

Ella sa...

O förresten, Grey's är nästan tv höjdpunkten i veckan.
Desperate Housewives har gått om på min lista över program jag längtar mest till. Ingen tvnörd alls haha. Men Grey's ligger strax under. :)

pindur sa...

hej gumman, jag vill ha ett smakråd... vad tror du om jag skulle klippa av mig håret igen? fast kort på båda sidorna? velar som fan (precis som vanligt) :)