tisdag 30 november 2010

What??

Inget Desperate Housewives ikväll?
Nån som vet varför?
Det kan väl knappast varit sista avsnittet för säsongen förra veckan?

Aja får väl bli en tidig kväll idag, lägga mej i sängen o läsa min bok som är så himla spännande:)
En trologi av Nora Roberts, kan ja varmt rekomendera:)

Jaha idag så har vi umgåtts med mamma/mormor i stort sett hela dagen, vi började med en tur till mammas jobb där det va lite "julmarknad" efter det åkte vi till Elin o hälsade på o vi blev bjudna på en smarrig kladdkaka, den satte sej fint på fläsket haha, tack Elin;)

Milo sover sen klockan sju, han slocknade så fort jag la han i sängen, riktigt trött kille, fick nyss springa in o trösta han lite då han antagligen drömde lite, stackarn, men nu sussar han gott igen o hoppas han inte drömmer nåt mer dumt nu!

Ska nog lägga mej o läsa lite nu:)
God natt!

3 kommentarer:

M. sa...

Jag hörde av min nagelterapeut idag att de firat Thanksgiving i USA så de har inte sänt något program av Desperate Housewifes där på två veckor. Därför finns det inget avsnitt att visa i Sverige, för vi kan ju inte ligga några program före dem... ;)

Jennifer sa...

Vilken triologi? haha va tvungen att kommentera, älskar Nora Roberts triologier, eller alla hennes böcker egentligen! Lättsmält med massa kärlek, det gillas!
/Jennifer

pindur sa...

jag blev lite knäckt, låg hemma sjuk och hade sett fram emot desperate hela dagen. Inte okej att ställa in då! Men dom sa att dom skulle visas igen nästa vecka. Haha, patetisk jag känner mig nu då. :) kram