onsdag 15 december 2010

Dag 11 - Mina syskon

Jag har två syskon, en bror och en syster, både är yngre än mej!

Min syster heter Sannie, hon är 19 år gammal, när vi va små så va vi som hund och katt trots att det skiljde 5 år på oss, och i det här fallet så va det min syster som va den dumma haha, japp de e sant, hon kunde vara riktigt elak, medans ja va den snälla o vart lessen hela tiden när hon gjorde o sa vissa saker, så är det än idag, ja alltså att hon är den dumma o ja den snälla haha ;) skämt o sido..
Som små hade vi ju inte så mkt nytta av varandra, men nu när syrran kommit upp lite i ålder så kan vi helt plötsligt umgås o prata med varandra på vuxen nivå, vilket är jätte skönt:)
Min syster betyder massor för mej och jag är glad att vi har en bra relation med varandra, jag älskar henne verkligen så himla mycket:)

Sen har vi min lillebror Linus som är 15 år, som egenligen är min halvbror, vi har inte samma pappa, hans pappa är ju Niclas som mamma är ihop med nu, men Linus har alltid varit min bror o ingen halvbror, vi har växt upp ihop o levt under samma tak hela tiden.
Linus är alltså 9 år yngre än mej, så han har alltid varit min lilla skrutt o är än idag, stackarn han kommer alltid va liten i mina ögon.
Men eftersom ja va så gammal när han föddes så har ja alltid tagit hand om honom, ja har hjälp till med blöjbyten o nattning, när han va liten va de han o ja, för som sagt syster va lite elak av sej, så hon lärde honom bara en massa dumheter;)
Idag umgås vi ju inte, för som sagt det skiljer ju rätt många år o han bor ju hemma o så, men det händer att han sover här ibland o han kommer gärna o hälsar på:)
Och han är verkligen världens mysigaste kille, inte som alla andra 15 åringar utan han kan komma fram o krama en trots att polarna ser på:)
Min älskade lillebror jag älskar dej så dant:)

Är glad över att ha syskon, även att man inte alltid har varit sams så har man ändå alltid haft varandra, oavsett vad som händer så har vi varandra:)
Älskar er:)

Inga kommentarer: