onsdag 26 januari 2011

Nya bloggar

Jag gillar det som många bloggare gör då dom tipsar om andra bloggar!
Det är ju ett bra sett att hitta nya bra bloggar och även bra för att marknadsföra sin egen.
Och jag är jätte sugen på att hitta en massa nya smaskiga bloggar att läsa, allt från mammabloggar, till mat och vinbloggar och även bloggar som handlar om hälsa och träning, ja allt helt enkelt:) Give me !!!

Så då tänkte jag som så, att ni läsare kan väl tipsa mej om lite nya bloggar som ni tycker är bra, om det är eran egen eller nån annas spelar absolut ingen roll:)

Sen gör vi så att sedan tipsar jag om dom bloggarna ni tipsar mej med, genom att alltid köra en Veckans eller kanske månadens blogg beroende på hur många bidrag jag får in:)

Kom igen o svik mej inte nu utan tipsa mej:)

Kram på er

6 kommentarer:

Fia sa...

HAHAHA jag skulle bli väldigt förvånad om jag skulle vara gravid eftersom jag tar p-spruta.Men karln han hoppas för han vill ha en pojke till då dom är i underläge här hemma hahaha ;)

M. sa...

En blogg jag läser ibland, för att det är spännande med utmaningar (ung mamma och dessutom mamma till ett tvillingpar)är:

http://ellamarie.blogg.se

En annan som jag gillar för att hon är så positiv och kärleksfull är:

http://www.alltforforaldrar.se/tumadre/


Sen kan jag emellanåt tröttna för att det blir "för" positivt men dessa ger mig lite energi emellanåt.

Erika Wilhelmsson sa...

sv: Ja minus på vågen är alltid ett plus. Haha:) Tack så mycket! Roligt att du har hittat till mig:) Du är så välkommen! Tävla gärna i tävlingarna också, med chans på fin fina priser=)

Jasmin gravid i vecka 38 sa...

SV: jaaaa det är superlätt, kolla hemmakanalen.se där får du se hur man ska göra den, plus att dom sågar ju till delarna på varuhusen för 50 kr, bara att skruva ihop och sen lägga skummet (köp på Jysk eller var det rusta?...)
Plus tyg :)

Kram!!!

pindur sa...

jag brukar läsa mama.blogg.nu/fiafit
en "träningsblogg" eller vad man ska kalla det, inte stenseriös och med väldigt mycket humor...

Ella sa...

Synd att ni inte kunde vara med idag! Hoppas han blir frisk snart lillskrutten :)

Jag tycker jättemycket om den här mammabloggen,
http://madeleiene.blogg.se/

Tycker hon skriver så bra och lättläst, väldigt intressant och fint.
Var den jag prata om med dig sist.
Ha det bra! Kram från oss