tisdag 22 mars 2011

En sån dag

Idag är en sån dag ja bara skulle vilja låsa in mej i sovrummet och dra täcket över huvudet!

Jag är så arg för att det finns så mycket orättvisa i världen, jag är så arg för saker och besked man fått dom senaste dagarna och lessen sjukt lessen!

Det är inget ja kommer ta upp här, för så privat kommer jag aldrig att bli!

Det går hundra tankar genom skallen pga av både det ena och det andra.

Imorrn skulle ja behöva en vän, ja kanske känner mej som världens lyckligaste imorrn, men det spelar ingen roll, imorrn behöver jag en vän!?



3 kommentarer:

Ida sa...

Men älskade du.. Vad är det som händer?? Ringa mig om du vill.. Ja kanske kan vara där för dig.. <3

Fia sa...

Låter inge vidare, hoppas det ordnar till sig!

gussie sa...

jag finns alltid bara ett samtal bort. kramar