tisdag 22 mars 2011

Full fart

Här hemma har det varit full fart i stort sett sen vi vakna, Milo är ju alltid på bushumör så han knallar runt här hemma o river ut allt han bara kan;)

Kl 10 kom min vän Hanna förbi med sina två barn, barnen lekte för fullt och jag och Hanna fick tid för att dricka kaffe o prata om lite allt möjligt:)

När det var dags för dom att kila hemåt, så följde jag och Milo med, för att få en promenad och lite frisk luft o även för att Milo behövde sova lite.
Solen skiner och det är helt underbart, är bara så himla synd att det blåser storm och det är kallluft som blåser så det va sådär skönt!

Nu ligger Milo här ute o sussar gott i vagnen, så himla skönt att få ligga ute och sova:)

Nu efter lunch tror ja vi får besök igen, hoppas på det iallafall:)

Ni har väl inte missat att det pågår en tävling om att vinna en personlig sagobok från sagor och ting här i bloggen va?
Klart ni ska vara med och tävla och det gör ni här!

Och en sak till nu är det inte många dagar kvar i Omslagstävlingen som Vi Föräldrar har, så för er som inte röstat på Milo så gå gärna in här och gör det så är ni super gulliga :)

Dags att börja med lunchen, medans lilleman sover:)


2 kommentarer:

Hella sa...

Man måste hålla pilen på dom, vet inte varför det blev så så här det visst på min dator med? Konstigt!

Johanna - mamma till Leia sa...

sv: tack! jag gillade dom :)