måndag 18 juli 2011

Nu blir det tomt och lite ensamt

Nu är det kväller, Milo ligger i sin säng och sover och jag o älsklingen slappar i soffan framför Lotta på Liseberg!

Imorrn bitti åker Johan och en massa annat folk till Norge i 10 dagar för att fiska.
Har inte tänkt på det så mycket innan, det var ju långt kvar...

Men nu sitter man här kvällen innan och inser att shit Milo och jag ska va själva i 10 dagar!
Vad konstigt det kommer bli, vad vi kommer sakna pappa:)


Men vi får hitta på en massa roligheter nu jag o Milo så vi får dagarna att gå och så vi får annat att tänka på:)


Milo börjar med att åka till sin mormor och moffa imorrn, där han ska spendera natten, så dom får mysa på HÖG nivå:)


Vad jag ska hitta på, berättar jag imorrn;)

Kram och god natt mina vänner:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

ZANDRA - AUGUSTIFAMILJEN sa...

Jobbigt att vara själv så länge, blir ju så mycket mer att göra än när man är två! Hoppas det går bra iaf :)

ZANDRA - AUGUSTIFAMILJEN sa...

Tack, roligt att höra. Verkar du också ha, så klart jag lägger till dig :)