tisdag 19 juli 2011

Inte hel utan dej

Nu har Milos mormor precis varit här och hämtat honom, det är ju fint väder idag så dom ville komma iväg så fort som möjligt, så dom kunde åka ut till husvagnen där dom kan bada hela dagen lång:)

Tror mitt lilla hjärta kommer få det supermysigt hos mormor och moffa inatt.
Men jag ska erkänna att ja känner mej inte hel utan Milo här hos mej, fjantmorsa, men så är det!

Han är ju mitt allt och jag är van att ha honom hos mej:)
Men han kommer få jätte kul och ja ska försöka njuta av egentid:)


Och jag blir ju inte själv så länge, för i eftermiddag dyker världens bästa flickor hit och ska spendera hela kvällen och natten här och ni kan ju gissa vad vi ska göra;)

Japp dricka en massa vin:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

M. sa...

Ta nu väl hand om dig vännen! Hoppas du kan njuta lite av egentiden. Kram till dig!

Åsa sa...

Låter som en toppenkväll med tjejerna och vin ;) Hoppas ni får roligt!