onsdag 20 juli 2011

Vin och tjatter

På eftermiddan igår så kom Sara och Gussie och då åkte vi direkt för att handla mat och alkoholiga drycker till kvällen.
Lite senare kom även Ida:)

Kvällen blev jätte trevlig, mkt vin mkt fnitter och mkt tjatter, som en tjejkväll ska va helt enkelt:)
Tyvärr så fick Sara migrän så hon åkte hem, men min syrra, kusin och två brudar till kom och då kom spelet Med Andra Ord fram och jisses va vi skratta:)


Klockan blev nog närmare 3.30 innan va gick o la oss ( Ida och Gussie sov över)


Mamma kom med Milo redan vid 10.30 på fm, tur man aldrig blir bakis:)
Och det va så härligt att se min lilla kille igen och han har pussat och kramat mej massor idag, så tror nog allt att han saknat sin mamma lite;)


Efter att alla åkt hem så tog Milo och jag cykeln till min farmor, och hon följde även med oss till lekparken där Milo röjde runt som bara den:)


Nu ligger Milo och sover och ja längtar till min syrra dyker upp runt 22.30!
Hon ska sova här inatt, ja vägrar sova själv nu när Johan är i Norge!
Jag är konstant rädd över att vara själv och ja får panik o detta började för 3 veckor sen när E lämnade livet.
Det har varit så många dödsbesked i mitt liv, så ja blir rädd och det här har jag tagit så hårt:(

MEN nu ska ja försöka tänka på annat:)

Ha en fin kväll gott folk:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: