tisdag 23 augusti 2011

Mitt nya liv

God förmiddag mina vänner!
Blev visst inget mer inlägg från mej igår, jag hann helt enkelt inte!
Efter vi varit hos Emma & Lowa så var det dags för 25 års fest hos min vän Karin!
Det blev dock inget måndagsklubben för mej, hade varit sådär kul idag när ja ska ta hand om Milo.
Istället var vi uppe redan kl 8 och har precis hunnit med 1 timmes pw!

Det är nämligen så att igår började jag mitt nya liv som ska hjälpa mej att må bra och gå ner en himla massa i vikt.
Jag har sån tur att jag har en underbar vän, som gärna hjälper mej, hon är PT på Sats Stureplan i Sthlm och hon har skrivit ett mat/tränings schema till mej, som ja ska följa:)
Och ni ska få följa mej på min resa;)
Och om det är fler där ute som kämpar med vikten, hör av dej så kämpar vi ihop och stöttar varandra!

Jag är skitpepp och ska verkligen klara detta:)

Nu är det dags för mellanmål för min del:)


Kram på er:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

m. sa...

Fan vad du är duktig. Jag vill också men får nog vänta lite.

pindur sa...

fasen så kul! jag drog igång för snart tre veckor sen tror jag, har ett mål på 10 kilo som ska bort till ett visst datum (som jag håller hemligt), har lyckats tappa lite över två kilo redan. Nu kör vi!!! :)

Sandra sa...

Jag är med!! Och jag vill gärna ha både pepp och peppar väldigt gärna också!! Detta fixar vi!
Var kul att se dig igår!
Kram

Anonym sa...

Jag skulle också vilja gå ner 10 kilo minst, men träna och ändra matvanor kan väl göra fast man ammar eller? =)

Ida sa...

Men åhh ja vill också ha mat schema och ett träningsschema som innebär att jag kan träna hemma med alla mina träningsgrejer och ute i naturen och inte inne på gym..

Pepp pepp gumman.. de där kommer ud fixa galant..

<3

Fia sa...

Ska bli kul att följa dig, detta kommer du ju klara galant!