tisdag 23 augusti 2011

Suck

Skrev precis ett långt inlägg, men det bara försvann.

Iallafall imorrn är det en stor dag för Milo, det är nämligen inskolningsdags på förskolan:)
Det ska bli mycket spännande och roligt:)

Vi har laddat upp med lite grejer till dagis.
Vi har köpt
Fodrade gummistövlar
Fodrade regnkläder ( han har vanliga också)
Sen fick ett par röda jeans följa med också;)

Ikväll ska vi packa dagisväskan och märka alla hans skor och kläder, man är ju alltid ute i sista minuten;)

Föresten vad tycker ni om min nya design?
Bättre eller sämre?
Jag är iallafall super nöjd:)


Nu kan Milo plaska runt i vattenpölarna hur mycket han vill:)








- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

M. sa...

Snygg design. Lättare att läsa dina inlägg nu. För mig var de lite suddigt med den andra designen. KramKra

Anonym sa...

ser på kommentaren innan o ler lite för jag tänkte skriva tvärtom, jag tycker det är mer svårläst nu, den vita texten mot de svarta, men de kanske e mina ögon de e fel på=)