onsdag 28 september 2011

Houston we have a problem;)

Igår va hela 3 utslaget och det ställde ju till det lite för oss då jag har 3 på min mobil och vi har det på datorn och hemtelefon!
Men nu e ju det fixat:)

Då verkar det istället som att Telia har problem, Johan kan inte ringa från sin mobil!

Och det dummaste av allt, dagis har Telia och det går inte ringa till dom!
Och ja som tvunget skulle ringa idag och säga att Milo inte kommer idag, då hans farmor ska vara barnvakt.
Vi brukar försöka fixa med det då ja börjar 14 och Johan slutar 15 och då ja pendlar så behöver ja lämna honom 12,30 och det är ju när han ligger och sover och ja tycker inte det känns ok att lämna honom sovandes och så vaknar han upp och kanske inte förstår nåt:(
Och det handlar om så få timmar så det blir nya med farmor istället:)

Nu hoppas ja inte att dagis blir arga utan förstår, eller ja det måste dom ju, ja kan ju inte rå för att deras tele inte funkar:/
Det ordnar sej säkert, dom vet ju också att vi brukar försöka ha barnvakt på onsdagar:)

Milo sover just nu och ja sitter med kaffet och väntar på svärmor, sen e det dags för mej att jobba:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jannie sa...

Tackar min lyckliga stjärna att vi inte har 3!syrran har de o hon va HELT knäckt...

Tack du!MEN du är ju ett riktigt ess du!9 kg på 5 v??Helt galet bra!
Grattis!

Johnny N sa...

Hej Lisandra! Johnny heter jag och jag jobbar på Telia Kundservice.

Som du märkte så hade vi ett större fel på vår telefonitjänst under gårdagen men detta ska nu vara avhjälpt. Jag beklagar detta och hoppas att allt löste sig med dagis till slut.

Har du några frågor så är du självklart välkommen att kontakta oss. Våra kontaktvägar hittar du på:

http://www.telia.se/kontakt

Med vänlig hälsning
Johnny Nilsson, Telia Kundservice